Sensore di Turbidità Industriale Output 4-20mA

Descrizzione corta:

★ N° di mudellu: TC100/500/3000

★ Uscita: 4-20mA

★ Alimentazione: DC12V

★ Caratteristiche: Principiu di luce sparsa, sistema di pulizia automatica

★ Applicazione: centrale elettrica, impianti d'acqua pura, impianti di trattamentu di acque reflue, impianti di bevande,

dipartimenti di prutezzione ambientale, acqua industriale ecc.

 


  • Facebook
  • LinkedIn
  • sns02
  • sns04

Dettagli di u produttu

Manuale d'utilizatore

Introduzione

Sensori di turbidità in lineaper a misurazione in linea di a luce diffusa suspesa in u gradu di materia particulata insolubile liquida opaca prodotta da u

corpu è pòquantificà i livelli di particelle in sospensione. Pò esse largamente adupratu in e misurazioni di turbidità in linea in situ, a centrale elettrica, e centrale d'acqua pura,

impianti di trattamentu di l'acque reflue,impianti di bevande, dipartimenti di prutezzione ambientale, acqua industriale, industria vinicola è industria farmaceutica, epidemia

i dipartimenti di prevenzione,ospedali è altri dipartimenti.

Funziunalità

1. Verificate è pulite a finestra ogni mese, cù una spazzola di pulizia automatica, spazzolate una mezz'ora.

2. Aduttate u vetru di zaffiro per una manutenzione faciule, quandu si pulisce aduttate u vetru di zaffiro resistente à i graffi, ùn vi preoccupate micca di a superficia di usura di a finestra.

3. Locu d'installazione compactu, micca cumplicatu, basta à mette per compie l'installazione.

4. A misurazione cuntinua pò esse ottenuta, l'uscita analogica 4 ~ 20 mA integrata, pò trasmette dati à e diverse macchine secondu u bisognu.

5. Ampia gamma di misurazione, secondu diverse esigenze, furnisce 0-100 gradi, 0-500 gradi, 0-3000 gradi trè gamme di misurazione opzionali.

Indici tecnichi

1. Gamma di misurazione 0~100 NTU, 0~500 NTU, 3000NTU
2. Pressione d'entrata 0,3~3MPa
3. Temperatura adatta 5~60℃
4. Segnale di uscita 4~20mA
5. Caratteristiche Misurazione in linea, bona stabilità, manutenzione gratuita
6. Precisione
7. Riproducibilità
8. Risoluzione 0,01NTU
9. Deriva oraria <0,1NTU
10. Umidità relativa <70% UR
11. L'alimentazione elettrica 12V
12. Cunsumu energeticu <25W
13. Dimensione di u sensore Φ 32 x163mm (Senza include l'attaccamentu di sospensione)
14. Pesu 1,5 kg
15. Materiale di u sensore Acciaiu inox 316L
16. Prufundità più prufonda Sott'acqua 2 metri

Chì ghjè a Turbidità?

Turbidità, una misura di a torbidità in i liquidi, hè stata ricunnisciuta cum'è un indicatore simplice è basicu di a qualità di l'acqua. Hè stata aduprata per u monitoraghju di l'acqua potabile, cumpresa quella prodotta da a filtrazione per decennii. A misurazione di a turbidità implica l'usu di un fasciu di luce, cù caratteristiche definite, per determinà a presenza semiquantitativa di materiale particulare presente in l'acqua o in un altru campione di fluidu. U fasciu di luce hè chjamatu fasciu di luce incidente. U materiale presente in l'acqua face chì u fasciu di luce incidente si sparghji è sta luce sparsa hè rilevata è quantificata in relazione à un standard di calibrazione tracciabile. Più alta hè a quantità di materiale particulare cuntenutu in un campione, più grande hè a dispersione di u fasciu di luce incidente è più alta hè a turbidità risultante.

Ogni particella in un campione chì passa per una fonte di luce incidente definita (spessu una lampada à incandescenza, un diodu emettitore di luce (LED) o un diodu laser), pò cuntribuisce à a turbidità generale in u campione. L'ubbiettivu di a filtrazione hè di eliminà e particelle da ogni campione datu. Quandu i sistemi di filtrazione funzionanu currettamente è sò monitorati cù un turbidimetru, a turbidità di l'effluente serà carattarizata da una misurazione bassa è stabile. Certi turbidimetri diventanu menu efficaci nantu à l'acque super pulite, induve e dimensioni di e particelle è i livelli di conteggio di particelle sò assai bassi. Per quelli turbidimetri chì mancanu di sensibilità à questi bassi livelli, i cambiamenti di turbidità chì risultanu da una rottura di u filtru ponu esse cusì chjuchi chì diventanu indistinguibili da u rumore di basa di a turbidità di u strumentu.

Stu rumore di basa hà parechje fonti, cumprese u rumore inerente di u strumentu (rumore elettronicu), a luce diffusa di u strumentu, u rumore di u campione è u rumore in a fonte luminosa stessa. Queste interferenze sò additive è diventanu a fonte primaria di risposte di turbidità falsi pusitivi è ponu avè un impattu negativu nantu à u limite di rilevazione di u strumentu.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Manuale d'usu di u sensore di turbidità TC100&500&3000

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu