TC100 / 500/3000 Sensore di turbudità industriale

Breve descrizzione:

Sensori di turbidità in lignaPer a misurazione in linea di luce scura in u gradu di particulate à l'insoluble di l'insoluzione di l'insoluzione di u modu è pò quantificà i livelli di a materia sospetta. Pò esse usatu in situ misure di aranvi, pura piante, pura tratticoli, dipartimenti indipenali, occipittori di epicipiorie


  • Facebook
  • LinkedIu
  • sns02
  • sns04

Dettaglio di Produttu

Indice tecnicu

Chì ghjè a turbidità?

Standard di turbidità

Caratteristiche

1. Verificate è a finestra pulita ogni mese, cù una spazzola di pulizia automatica, spazzola una meza ora.

2. Aduttà u vetru d'zaffiro realizà faciule mantene, quandu pulizziari adopt-resistentevetru, ùn vi ne fate micca a superficia di u portale di a finestra.

3. Compatt, micca locu di a installazione fussy, basta mette à pudè compie a stallazione.

4. Misurazione cuntinua pò esse uttenuta, rutbutata di 4-20ma integrata, pò trasmette dati àa diversa macchina secondu a necessità.

5. Internu di misura largamente, secondu diverse bisogni, furnisce 0-100 gradi, 0-500gradi, 0-3000 gradi trè gamma di misurazione facultativa.


  • Precedente:
  • Next:

  • Ranzia di misura: sensore di turbidità: 0 ~ 100 NTU, 0 ~ 500 ntu, 3000ntu

    Pressione Inlet: 0,3 ~ 3MPPA
    Temperatura adatta: 5 ~ 60 ℃
    Segnu di Output: 4 ~ 20MA
    Caratteristiche: misurazione in linea, bona stabilità, mantenimentu gratuitu
    Precisione:
    Riproducibilità:
    RESOLUZIONE: 0,01NTU
    Drift oraria: <0,1NNU
    Umidità relativa: <70% RH
    L'alimentazione elettrica: 12v
    U cunsumu di u putere: <25w
    Dimensione di u sensore: φ 32 x163mm (micca include l'attaccamentu di sospensione)
    Pesu: 3kg
    Materiale di Sensor: 316l Steel inoxLess
    Profundità più profonda: 2 sott'acqua

    Turbudità, una misura di nuvola in i liquidi, hè stata ricunnisciuta cum'è un indicatore simplice è di basa di qualità di l'acqua. Hè stata aduprata per u monitoraghju l'acqua potabile, cumprese quellu pruduttu per filtrazione per decennii. A misura di turbidità implica l'usu di un fasciu luminoso, cù e caratteristiche definite, per determinà a presenza semi-quantistica di u materiale di particulate presente in l'acqua o altre mostra di fluidi. U fasciu di luce hè riferitu cum'è u fasciu di luce incidente. Materiale presente in l'acqua cava u fasciu intesu di l'incidente per scatterà è sta luce scumessa sia riguardata è quantificativa standard di calibrazione Traceabile. A quantità più più alta di u materiale di particulate cuntene in un sample, u più battutu di u fasciu intensu è u turbulutu più altu.

    Ogni particella ind'una mostra chì passa à una fonte di luminu incidente definitu (LED di u Doode di Light (LED) o Laser Doode), pò cuntribuisce à a turbia di u sample in u mostra. L'obiettivu di a filtrazione hè di eliminà e particelle da qualsiasi mostra determinata. Quandu i sistemi di filtrazione sò realizendu bè è monritoratu cù un turbidimetru, Turbidità di l'effluente serà carattarizatu da una misura bassa è stabile. Alcune turbidimeters diventanu menu efficaci nantu à e cose super-pulite, induve i taglii di particella è i livelli di i punti di particelle sò assai bassi. Per quelli trucbiimetri chì ùn mancanu sensibilità, i paridi di turbidità chì porta da un violazione di filtrà pò esse cusì chjucu chì si sparisce l'indisticu.

    Stu rumhju baseline hà parechje fonti cumpresi u sonu inherented inherente (Rumentu elettronicu), ligera di strumentu, è rumulu in a fonte di a luce, stilie, stessa. Queste interferenze sò additivi è diventanu a fonte primaria di falsi risposte pusitivi è ponu impactà avversamente u limitu di rilevazione di strumenti.

    U sughjettu di normii in una misura di turbibitrica hè cumplicata in parte di a varietà di Tipi in usu è cuncepta per l'urganizazione cum'è a linea supranlia o parzialmente per a terminologia o definizione. In u 19th edizione di i metudi standard per l'esame d'acqua è una grazia, incomena hè stata fatta in definizione principari principesi vicini versu i norme vicinu à definizione. Metdidi standard definite un standard primariu per quellu chì hè preparatu da l'utilizatore di materie prime di treca, utilizendu metodomie precise è in cundizioni ambienti cuntrullati. In turbustità, formi ghjè u solu standard primariu primariu è tutti l'altri standardi sò tracciati à Fuseazin. Inoltre, l'algoritmi di u strumentu è e specificazioni per i turbidimeters anu da esse pensati intornu à stu standard primariu.

    Metudi standard avianu avà standard secondari cum'è quelli chì stanu un fabricatore (o una urganizazione di prova indipendente) per dà i standard di a calibrazione Diversi standard chì sò adattati per i calibrazione sò dispunibili, cumprese e sospensioni di stock commerciali di e 4.000 sospettini di trazzanali è scala di micrusquali di phyrene di divinonbenz.

    Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi