Cunniscenza di l'analizzatore COD BOD

Chì ghjèAnalizzatore di COD è BOD?

A COD (Chimica d'Ossigenu) è a BOD (Biological Oxygen Demand) sò duie misure di a quantità d'ossigenu necessaria per scumpone a materia urganica in l'acqua. A COD hè una misura di l'ossigenu necessariu per scumpone a materia urganica chimicamente, mentre chì a BOD hè una misura di l'ossigenu necessariu per scumpone a materia urganica biologicamente, aduprendu microrganismi.

Un analizzatore COD/BOD hè un strumentu utilizatu per misurà u COD è u BOD di un campione d'acqua. Quessi analizzatori funzionanu misurendu a cuncentrazione di l'ossigenu in un campione d'acqua prima è dopu chì a materia urganica sia stata lasciata decompone. A differenza in a cuncentrazione di l'ossigenu prima è dopu u prucessu di decomposizione hè aduprata per calculà u COD o u BOD di u campione.

E misurazioni di COD è BOD sò indicatori impurtanti di a qualità di l'acqua è sò cumunemente aduprate per monitorà l'efficacità di l'impianti di trattamentu di l'acque reflue è altri sistemi di trattamentu di l'acqua. Sò ancu aduprate per valutà l'impattu potenziale di u scaricu di l'acque reflue in i corpi d'acqua naturali, postu chì alti livelli di materia urganica in l'acqua ponu riduce u cuntenutu d'ossigenu di l'acqua è dannà a vita acquatica.

Analizzatore COD Industriale CODG-3000 (Versione 2.0)1
Analizzatore COD Industriale CODG-3000 (Versione 2.0)

Cumu si misuranu a DBO è a COD?

Ci sò parechji metudi chì ponu esse aduprati per misurà a BOD (Dumanda Biologica d'Ossigenu) è a COD (Dumanda Chimica d'Ossigenu) in l'acqua. Eccu una breve panoramica di i dui metudi principali:

Metudu di diluzione: In u metudu di diluzione, un vulume cunnisciutu d'acqua hè diluitu cù una certa quantità d'acqua di diluzione, chì cuntene livelli assai bassi di materia urganica. U campione diluitu hè tandu incubatu per un periodu di tempu specificu (di solitu 5 ghjorni) à una temperatura cuntrullata (di solitu 20°C). A cuncentrazione d'ossigenu in u campione hè misurata prima è dopu l'incubazione. A differenza in a cuncentrazione d'ossigenu prima è dopu l'incubazione hè aduprata per calculà a BOD di u campione.

Per misurà u COD, si seguita un prucessu simile, ma u campione hè trattatu cù un agente ossidante chimicu (cum'è u dicromatu di potassiu) invece di esse incubatu. A cuncentrazione di l'ossigenu cunsumatu da a reazione chimica hè aduprata per calculà u COD di u campione.

Metudu di u respirometru: In u metudu di u respirometru, un cuntainer sigillatu (chjamatu respirometru) hè utilizatu per misurà u cunsumu d'ossigenu di i microorganismi mentre scumponenu a materia urganica in u campione d'acqua. A cuncentrazione d'ossigenu in u respirometru hè misurata per un periodu di tempu specificu (di solitu 5 ghjorni) à una temperatura cuntrullata (di solitu 20 ° C). A BOD di u campione hè calculata in basa à a velocità à a quale a cuncentrazione d'ossigenu diminuisce cù u tempu.

Sia u metudu di diluzione sia u metudu di u respirometru sò metudi standardizati chì sò aduprati in u mondu sanu per misurà a BOD è a COD in l'acqua.

Chì ghjè u limite di BOD è COD?

A DBO (Dumanda Biologica d'Ossigenu) è a DCO (Dumanda Chimica d'Ossigenu) sò misure di a quantità d'ossigenu necessaria per scumpone a materia urganica in l'acqua. I livelli di DBO è di DCO ponu esse aduprati per valutà a qualità di l'acqua è l'impattu putenziale di u scaricu d'acque reflue in corpi d'acqua naturali.

I limiti di BOD è COD sò norme aduprate per regulà i livelli di BOD è COD in l'acqua. Quessi limiti sò generalmente stabiliti da l'agenzie di regulazione è sò basati nantu à i livelli accettabili di materia urganica in l'acqua chì ùn anu micca un impattu negativu nantu à l'ambiente. I limiti di BOD è COD sò tipicamente espressi in milligrammi d'ossigenu per litru d'acqua (mg/L).

I limiti di BOD sò aduprati per regulà a quantità di materia urganica in l'acqua usata chì hè scaricata in corpi d'acqua naturali, cum'è fiumi è laghi. Livelli elevati di BOD in l'acqua ponu riduce u cuntenutu d'ossigenu di l'acqua è dannà a vita acquatica. Di cunsiguenza, l'impianti di trattamentu di l'acqua usata sò tenuti à rispettà limiti specifici di BOD quandu scaricanu u so effluente.

I limiti di COD sò aduprati per regulà i livelli di materia urganica è altri contaminanti in l'acque reflue industriali. Livelli elevati di COD in l'acqua ponu indicà a presenza di sustanzi tossichi o dannosi, è ponu ancu riduce u cuntenutu d'ossigenu di l'acqua è dannà a vita acquatica. L'installazioni industriali sò tipicamente tenute à rispettà limiti specifici di COD quandu scaricanu e so acque reflue.

In generale, i limiti di BOD è COD sò strumenti impurtanti per prutege l'ambiente è assicurà a qualità di l'acqua in i corpi d'acqua naturali.


Data di publicazione: 04-02-2023