L'acqua hè una risorsa indispensabile in a nostra vita, più impurtante chè l'alimentu. In u passatu, a ghjente bevia direttamente l'acqua cruda, ma avà cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, l'inquinamentu hè diventatu seriu, è a qualità di l'acqua hè stata naturalmente affettata. Certi persone anu trovu chì l'acqua cruda cuntene un gran numeru di parassiti è batteri, dunque a ghjente usa u gasu di cloru per a disinfezione, ma un cuntenutu di cloru troppu altu causerà ancu danni à u corpu umanu, è infine unanalizzatore di cloru residualehè apparsu.
Uanalizzatore di cloru residualehè custituitu da un'unità elettronica è un'unità di misurazione (cumprese una cella di flussu è unsensore di cloru residuale). Utilizendu impurtatusensore di cloru residuale, hà e caratteristiche di senza calibrazione, senza manutenzione, alta precisione, piccula dimensione è bassu cunsumu energeticu. U strumentu di visualizazione hà e funzioni di currezzione di pendenza, currezzione di puntu zero, visualizazione in tempu reale di i valori misurati, è compensazione automatica di a temperatura è compensazione manuale di u valore di pH. U signale di l'elettrodu hè cunvertitu in un signale di cloru residuale più precisu dopu a compensazione è u calculu. U signale di uscita analogica currispondente à u valore misuratu pò esse cunnessu cù diversi regulatori per furmà un sistema di cuntrollu, cum'è un regulatore à duie pusizioni, un regulatore proporzionale di u tempu, un regulatore non lineare, un regulatore PID è cusì. Hà una vasta gamma di applicazioni è alta compatibilità. Stu pruduttu hè largamente utilizatu in impianti di trattamentu di l'acqua potabile, rete di distribuzione di l'acqua potabile, piscine, raffreddamentu di l'acqua circulante, prughjetti di trattamentu di a qualità di l'acqua è altre industrie chì monitoranu continuamente ucloru residualecuntenutu in suluzioni acquose.
Analizzatore di cloru residualehè u disinfettante d'acqua u più cumunamente utilizatu, chì hè largamente utilizatu, da u trattamentu di l'acqua potabile è di l'acqua usata à l'assainimentu di piscine è spa, è ancu a disinfezione è a sterilizazione in a trasfurmazione alimentaria.
U cuncettu di misurazione di u cloru residuale - l'esistenza di cloru:
1. Cloru liberu attivu (cloru attivu liberu). A molecule d'acidu ipoclorosu, HClO, hè a parte più impurtante di u prucessu di disinfezione.
2. Cloru liberu tutale (cloru liberu,cloru residuale liberu) hè cumunamente chjamatu disinfettanti di cloru, chì sò cumposti di cloru in questi modi: molecula di gas di cloru elementale Cl2, molecula d'acidu ipoclorosu HClO, ione ipocloritu ClO- (cloru secundariu) Cloratu)
3. Cloru cumminatu (cloramina), chì hè cumpostu di cumposti di cloru è azotu (NH2, NH3, NH4+) cumminati per furmà un cumpostu, è u cloruru in questu statu cumminatu ùn hà micca attività di disinfezione.
4. Cloru tutale cumminatu (cloru tutale,cloru residuale tutale) si riferisce à u termine generale per u cloru liberu è u cloru cumminatu.
U principiu di funziunamentu di uanalizzatore di cloru residualeU sensore di cloru residuale cuntene dui elettrodi di misurazione, l'elettrodu HOCL è l'elettrodu di temperatura. L'elettrodi HOCL sò sensori di corrente di tipu Clark, fabbricati cù a tecnulugia microelettronica, per misurà a cuncentrazione di l'acidu ipoclorosu (HOCl) in l'acqua. U sensore hè custituitu da trè picculi elettrodi elettrochimichi, un elettrodu di travagliu (WE), un contraelettrodu (CE) è un elettrodu di riferimentu (RE). U metudu di misurazione di a cuncentrazione di l'acidu ipoclorosu (HOCl) in l'acqua hè basatu annantu à a misurazione di u cambiamentu di corrente di l'elettrodu di travagliu per via di u cambiamentu di a cuncentrazione di l'acidu ipoclorosu.
Precauzioni per l'usu dianalizzatore di cloru residuale:
1. U orologio secundariu ùn hà micca bisognu di manutenzione regulare. Quandu ci hè un difettu evidente, ùn l'aprite micca per riparallu voi stessi.
2. Dopu l'accensione, u strumentu deve avè un display. S'ellu ùn ci hè micca display o s'ellu hè anormale, l'alimentazione deve esse spenta subitu.
per verificà s'ellu ci hè una putenza nurmale.
3. U cunnettore di u cavu deve esse tenutu pulitu è senza umidità o acqua, altrimenti a misurazione serà imprecisa.
4. L'elettrodu deve esse pulitu spessu per assicurà chì ùn sia micca contaminatu.
5. Calibrate l'elettrodi à intervalli regulari.
6. Durante a mancanza d'acqua, assicuratevi chì l'elettrodu sia immersu in u liquidu da pruvà, altrimenti a so vita serà accurtata.
7. L'usu di uanalizzatore di cloru residualedipende assai da a manutenzione di l'elettrodi.
Quì sopra hè u principiu di funziunamentu è a funzione di uanalizzatore di cloru residualeIn fatti, per noi umani, avemu bisognu d'aghjunghje assai acqua ogni ghjornu, è l'acqua insufficiente avarà un grande impattu nantu à e funzioni di u nostru corpu umanu. In paragone cù e persone chì ùn anu micca bevutu acqua per una settimana è e persone chì ùn anu micca manghjatu per una settimana, hè evidenti chì a situazione di e persone chì ùn anu micca bevutu acqua hè più seria. In quest'epoca di grave inquinamentu di l'acqua, l'ispezione di a qualità di l'acqua hè assai impurtante. Vogliu sempre ricurdà à tutti chì l'acqua hè a nostra acqua potabile è deve esse ben prutetta, ma micca inquinata senza ragione.
Data di publicazione: 7 di nuvembre di u 2022