Un fabricatore principale di fibre di cellulosa basatu in a pruvincia di Jiangsu, ricunnisciutu cum'è un capu di l'industria mundiale, gestisce una vasta rete cummerciale chì abbraccia i mercati chjave in Asia, Europa è l'Americhe. I so prudutti sò largamente utilizati in diversi settori, cumpresi i tessili, i farmaceutichi è l'igiene, servendu cum'è materiali ecologichi essenziali in a vita quotidiana muderna. E fibre di cellulosa di a cumpagnia - famose per a so origine naturale, u cunfortu è a biodegradabilità - stanu trasfurmendu progressivamente l'industria tessile tradiziunale. Paragunatu à a pruduzzione di cuttuni cunvinziunale, chì richiede terreni agriculi sustanziali è
In quantu à e risorse idriche, u prucessu di fabricazione di fibre di a cumpagnia dimostra una sustenibilità superiore ottenendu materie prime da piantagioni d'eucalyptus à crescita rapida gestite in modu responsabile. Queste spezie d'arburi presentanu cicli di rotazione brevi è una alta capacità di sequestro di carbone, stabilendu cusì una basa rinnuvevule per a produzzione di fibre. Inoltre, e fibre di cellulosa sò cumpletamente biodegradabili è offrenu una alternativa efficace à e fibre sintetiche à base di petroliu cum'è u poliestere è l'acrilicu. Mostranu notevuli vantaghji di prestazioni in applicazioni premium non tessute, in particulare in salviette per bambini è prudutti d'igiene persunale.
Cum'è impresa di riferimentu in l'industria, a cumpagnia mette a gestione ambientale à u core di u so sviluppu strategicu. U prucessu di pruduzzione genera acque reflue chì cuntenenu inquinanti chjave, cumprese a dumanda chimica d'ossigenu (COD), l'azotu ammoniacale, u fosforu tutale è l'azotu tutale. Se scaricati senza trattamentu, tali effluenti puderanu disturbà significativamente l'ecosistemi acquatichi. Per rispettà i principii di u sviluppu verde, a cumpagnia hà investitu in un sistema intelligente di trattamentu di l'acque reflue è hà implementatu una suite di strumenti di monitoraghju in linea sviluppati da Boxiang Environmental Technology Co., Ltd. à a principale presa di scaricu di u so impianto di trattamentu di l'acque reflue, stabilendu una rete di monitoraghju di a qualità di l'acqua in tempu reale è di alta precisione. L'attrezzatura acquistata include:
•Analizzatore in linea di a dumanda chimica d'ossigenu CODG-3000Utilizendu a tecnulugia d'assorbimentu ultraviolettu, questu strumentu permette un monitoraghju continuu è d'alta precisione di e concentrazioni di COD in un intervallu da 0 à 5000 mg/L, adattatu per l'acque reflue industriali d'alta resistenza.
•Analizzatore in linea di l'azotu ammoniacale NHNG-3010Basatu annantu à a spettrofotometria di salicilatu, hà capacità di calibrazione automatica è autodiagnostica, chì garantiscenu a stabilità è l'affidabilità di i dati à longu andà.
•Analizzatore in linea di fosforu tutale TPG-3030Utilizendu a spettrofotometria di blu di molibdenu, supporta un intervallu di rilevazione di 0-10 mg/L, accomodendu efficacemente e cundizioni fluttuanti di a qualità di l'acqua.
•Analizzatore in linea di azotu tutale TNG-3020Utilizendu a digestione cù persulfatu accumpagnata da a spettrofotometria UV, permette di ottene un'analisi automatizata di l'azotu tutale cù una efficienza di digestione di più di 98%.
•Analizzatore di pH in linea pHG-2091ProEquipatu d'elettrodi intelligenti cù compensazione di temperatura, offre una precisione di misurazione di ± 0,01 pH è supporta u monitoraghju integratu multiparametru.
Stu sistema di monitoraghju intelligente permette a gestione digitalizzata di tuttu u prucessu di trattamentu di l'acque reflue, offrendu funzionalità cum'è l'acquisizione di dati in tempu reale, l'alerte d'anomalie è l'analisi di e tendenze. L'operatori ambientali ponu monitorà à distanza u statu operativu via una piattaforma di cuntrollu centralizzata. I dati di monitoraghju sò trasmessi senza intoppi à l'Uffiziu di Prutezzione Ambientale di a Città di Suqian in a Pruvincia di Jiangsu, in cunfurmità cù u standard di u protocolu HJ212-2017. E procedure di garanzia di qualità di u sistema sò state verificate ufficialmente da l'autorità ambientale lucale. Tutti i strumenti detenenu a Certificazione di Prodottu di Prutezzione Ambientale Cinese (CCEP), chì garantisce risultati di misurazione accurati è affidabili.
L'implementazione di stu sistema hà migliuratu sustanzialmente a prestazione di gestione ambientale di l'impresa: l'efficienza di u trattamentu di l'acque residue hè migliurata di 25%, u cunsumu di reagenti chimichi hè diminuitu di 30%, è i costi operativi annuali sò stati ridutti di più di 2 milioni di RMB. Inoltre, u quadru rigorosu di monitoraghju di l'emissioni garantisce u 100% di cunfurmità cù e norme di scaricu, cuntribuendu pusitivamente à u miglioramentu di a qualità di l'acqua regiunale. Stu casu esemplifica l'impegnu di l'imprese multinaziunali per ottene a neutralità di u carbone è offre un mudellu scalabile di fabricazione verde per u settore tessile mundiale.
Data di publicazione: 02-02-2026











