Wenzhou New Materials Technology Co., Ltd. hè una impresa naziunale d'alta tecnulugia chì integra a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione è a vendita. A cumpagnia hè specializata in a pruduzzione di pigmenti organici d'altu rendimentu, cù prudutti à basa di quinacridone cum'è a so offerta principale. S'hè sempre pusizionata à l'avanguardia di l'industria cinese di fabricazione di pigmenti organici è hè stata ricunnisciuta cum'è un "Centru Tecnologicu di l'Imprese Municipali". I so prudutti di pigmenti rispettosi di l'ambiente, cumprese a quinacridone, anu ottenutu un ampiu ricunniscimentu in i mercati naziunali è internaziunali. A cumpagnia hà ricevutu numerosi onori, cumprese a designazione cum'è Impresa Naziunale d'Alta Tecnulugia, Unità Avanzata per a Custruzzione di Relazioni di Lavoro Armuniose in a Pruvincia di Zhejiang, Impresa Eccezziunale per a Trasfurmazione Tecnologica durante u periodu di u Decimu Pianu Quinquennale in a Pruvincia di Zhejiang, Impresa Conforme à i Cuntratti è Creditu cù una valutazione AAA in a Pruvincia di Zhejiang, Impresa di Conformità Fiscale cù una valutazione AAA in a Pruvincia di Zhejiang, è Impresa Dinamica è Armuniosa in a Città di Wenzhou.
U trattamentu di l'acqua di scaricu pigmentata ferma una di e sfide chjave chì limitanu u sviluppu sustenibile sia di l'imprese individuali sia di l'industria in generale. L'acqua di scaricu pigmentata organica hè carattarizata da una larga varietà di strutture inquinanti cumplesse, fluttuazioni significative in u vulume di flussu è a qualità di l'acqua, è alte concentrazioni di dumanda chimica d'ossigenu (COD), azotu organicu è sali. Inoltre, l'acqua di scaricu cuntene diversi cumposti intermedi è grandi emissioni di sustanzi recalcitranti chì sò difficiuli da biodegradà, inseme cù una culurazione intensa. L'impatti specifici nantu à l'ambiente è a salute sò descritti quì sottu:
1. Effetti negativi nantu à l'ecosistemi acquatichi
- Riduzione di l'ossigenu dissolutu: Alte concentrazioni di materia urganica (per esempiu, COD) in l'acqua di scaricu cunsumanu l'ossigenu dissolutu in l'ambienti acquatichi, purtendu à cundizioni ipossiche chì ponu purtà à a morte di l'organismi acquatichi è à a perturbazione di l'equilibriu ecologicu.
- Penetrazione di luce ridotta: L'effluenti assai culuriti impediscenu a trasmissione di a luce solare, inibendu cusì a fotosintesi in e piante acquatiche è affettendu negativamente tutta a catena alimentaria acquatica.
- Accumulazione di sustanzi tossichi: Certi pigmenti ponu cuntene metalli pesanti o cumposti aromatichi chì si bioaccumulanu in l'organismi è ponu esse trasferiti à l'omu per via di a catena alimentaria, presentendu risichi di tossicità cronica o effetti cancerogeni.
2. Cuntaminazione di u terrenu è di e culture
- Salinizazione è alcalinizazione di u terrenu: L'infiltrazione di l'acque residuali à alta salina in u terrenu pò purtà à a salinizazione, chì degrada a qualità di u terrenu è riduce a produttività agricula.
- Infiltrazione di inquinanti organici persistenti: E sostanze non biodegradabili cum'è i coloranti azoici ponu persiste in u terrenu, cuntaminandu l'acqua sottuterranea è supprimendu l'attività microbica essenziale per a salute di u terrenu.
3. Minacce dirette per a salute umana
- Deficienza di u sistema respiratoriu: I cumposti volatili periculosi (per esempiu, l'aniline) prisenti in i vapori di l'acqua di scaricu ponu induce sintomi respiratorii cum'è tosse è oppressione di pettu; l'esposizione prolungata aumenta u risicu di malatie respiratorie croniche.
- Rischi dermatologichi è neurologichi: U cuntattu direttu cù l'acqua contaminata pò causà irritazione di a pelle o dermatite, mentre chì l'assorbimentu in u sangue pò influenzà u sistema nervosu, purtendu potenzialmente à mal di testa è deficit cognitivi cum'è a perdita di memoria.
- Rischi cancerogeni: Certi pigmenti cuntenenu derivati di amine aromatiche cunnisciute per esse cancerogene; l'esposizione à longu andà pò aumentà a probabilità di sviluppà anemia aplastica o diverse forme di cancru.
4. Cunsequenze Ambientali à Longu Termine
- Inquinamentu da culore è solidi sospesi: L'acqua usata di culore scuru cuntribuisce à a turbidità di l'acque superficiali, alterendu i valori estetichi è ecologichi; i solidi sospesi, una volta sedimentati, ponu ostruisce i canali di u fiume è aggravà i risichi d'inundazione.
- Aumentu di a cumplessità di u trattamentu: L'accumulazione di sustanzi persistenti è à bassa biodegradabilità (per esempiu, resine acriliche) in l'ambiente aumenta a difficultà tecnica è u costu di i prucessi successivi di trattamentu di l'acque reflue.
In riassuntu, una gestione efficace di l'acqua residuale pigmentata richiede un cuntrollu strettu attraversu tecnulugie di trattamentu à più tappe - cum'è i prucessi integrati di ossidazione biologica - per mitigà i so risichi ambientali è sanitari multiforme.
Per assicurà a conformità cù e regulazioni di scaricu, Wenzhou New Materials Technology Co., Ltd. hà stallatu sistemi di monitoraghju in linea per l'azotu ammoniacale, u fosforu tutale è l'azotu tutale à a so uscita di scaricu. Quessi sistemi, furniti da Shanghai Boqu Instrument Co., Ltd., permettenu una raccolta cuntinua di dati in tempu reale. I risultati di u monitoraghju indicanu chì l'effluente trattatu risponde in modu coerente à i criteri di Grade A specificati in u "Standard di Scaricu di Inquinanti per Impianti di Trattamentu di l'Acque Reflue Municipali" (GB 18918-2002), assicurendu un impattu minimu nantu à i corpi idrici riceventi. U monitoraghju in tempu reale permette à l'impresa di seguità dinamicamente a qualità di l'effluente è di risponde prontamente à potenziali eventi di non conformità. Inoltre, a cumpagnia cuntinueghja à migliurà a gestione operativa di e so strutture di trattamentu di l'acque reflue in cunfurmità cù e regulazioni ambientali lucali per assicurà a stabilità è l'affidabilità à longu andà di u prucessu di trattamentu.
Attrezzatura implementata:
- Monitor automaticu in linea di l'azotu ammoniacale NHNG-3010
- TPG-3030Analizzatore Automaticu in Linea di Fosforu Tutale
- TNG-3020Analizzatore Automaticu in Linea di Azotu Tutale
Data di publicazione: 15 dicembre 2025













