Funziunalità
1. A prestazione in ambienti chimichi difficili hè eccellente, u materiale resistente à i chimichi fabbricatu da l'elettrodu ùn hè micca polarizatu interferenze, per evità a sporcizia, a sporcizia è ancu affetta i fenomeni di copertura di strati di fouling cum'è assai poveri, simplici è faciuli da installà dunque hè una gamma assai larga di applicazioni. Cuncepisce elettrodi applicati à un ambiente cù alta concentrazione di acidi (cum'è l'acidu sulfuricu fumante).
2. Usu di u metru di cuncentrazione d'acidu inglese, alta precisione è alta stabilità.
3. A tecnulugia di u sensore di conducibilità elimina l'intasamentu è l'errori di polarizazione. L'usu in tutte e zone di l'elettrodi di cuntattu pò causà un bloccu chì hà un rendimentu elevatu.
4. Sensore di grande apertura, stabilità à longu andà.
5. Accoglie una larga gamma di staffe è aduprà una struttura cumuna di muntatura di paratia, installazione flessibile.
1. Pressione massima (bar): 1,6MP
2. Materiali di u corpu di l'elettrodu: PP, ABS, PTFE opzionale
3. Gamma di misurazione: 0 ~ 20 ms/cm, 0-200 ms/cm, 0-2000 ms/cm
4. Precisione (custante di cellula): ± (+25 us per misurà u valore di 0,5%)
5. Installazione: à flussu continuu, à pipeline, à immersione
6. Installazioni di tubi: filettature di tubi 1 ½ o ¾ NPT
7. Segnale di uscita: 4-20mA o RS485
Cunduttivitàhè una misura di a capacità di l'acqua di passà u flussu elettricu. Sta capacità hè direttamente ligata à a cuncentrazione di ioni in l'acqua.
1. Quessi ioni conduttivi venenu da sali dissolti è materiali inorganici cum'è alcali, cloruri, sulfidi è cumposti carbonati
2. I cumposti chì si dissolvenu in ioni sò ancu cunnisciuti cum'è elettroliti 40. Più ioni sò presenti, più alta hè a cunduttività di l'acqua. In listessu modu, menu ioni sò in l'acqua, menu hè cunduttiva. L'acqua distillata o deionizzata pò agisce cum'è un isolante per via di u so valore di cunduttività assai bassu (s'ellu ùn hè micca trascurabile). L'acqua di mare, invece, hà una cunduttività assai alta.
Manuale d'usu di u sensore di conducibilità induttiva DDG-GY