Sensore di conducibilità induttiva industriale DDG-GY/TDS

Descrizzione corta:

Sensore di conducibilità induttiva industriale DDG-GY/TDSlargamente adupratu in a pulizia di tubi di centrali elettriche è prudutti alimentari, è ancu in a produzzione chimica in ambienti altamente inquinati. Misurazione adatta di a concentrazione di acidi è a misurazione di a conducibilità di una soluzione salina ad alta concentrazione inferiore à u 10%.


  • Facebook
  • LinkedIn
  • sns02
  • sns04

Dettagli di u produttu

Indici tecnichi

Chì ghjè a Cunduttività ?

Misurazione di a conducibilità in linea

Funziunalità

1. A prestazione in ambienti chimichi difficili hè eccellente, u materiale resistente à i chimichi fabbricatu da l'elettrodu ùn hè micca polarizatu interferenze, per evità a sporcizia, a sporcizia è ancu affetta i fenomeni di copertura di strati di fouling cum'è assai poveri, simplici è faciuli da installà dunque hè una gamma assai larga di applicazioni. Cuncepisce elettrodi applicati à un ambiente cù alta concentrazione di acidi (cum'è l'acidu sulfuricu fumante).

2. Usu di u metru di cuncentrazione d'acidu inglese, alta precisione è alta stabilità.

3. A tecnulugia di u sensore di conducibilità elimina l'intasamentu è l'errori di polarizazione. L'usu in tutte e zone di l'elettrodi di cuntattu pò causà un bloccu chì hà un rendimentu elevatu.

4. Sensore di grande apertura, stabilità à longu andà.

5. Accoglie una larga gamma di staffe è aduprà una struttura cumuna di muntatura di paratia, installazione flessibile.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • 1. Pressione massima (bar): 1,6MP
    2. Materiali di u corpu di l'elettrodu: PP, ABS, PTFE opzionale
    3. Gamma di misurazione: 0 ~ 20 ms/cm, 0-200 ms/cm, 0-2000 ms/cm
    4. Precisione (custante di cellula): ± (+25 us per misurà u valore di 0,5%)
    5. Installazione: à flussu continuu, à pipeline, à immersione
    6. Installazioni di tubi: filettature di tubi 1 ½ o ¾ NPT
    7. Segnale di uscita: 4-20mA o RS485

    Cunduttivitàhè una misura di a capacità di l'acqua di passà u flussu elettricu. Sta capacità hè direttamente ligata à a cuncentrazione di ioni in l'acqua 1. Quessi ioni conduttivi provenenu da sali dissolti è materiali inorganici cum'è alcali, cloruri, sulfuri è cumposti carbonati 3. I cumposti chì si dissolvenu in ioni sò ancu cunnisciuti cum'è elettroliti 40. Più ioni sò presenti, più alta hè a cunduttività di l'acqua. In listessu modu, menu ioni sò in l'acqua, menu hè cunduttiva. L'acqua distillata o deionizzata pò agisce cum'è un isolante per via di u so valore di cunduttività assai bassu (se micca trascurabile) 2. L'acqua di mare, invece, hà una cunduttività assai alta.

    L'ioni cunducenu l'elettricità per via di e so cariche pusitive è negative 1. Quandu l'elettroliti si dissolvenu in acqua, si dividenu in particelle caricate pusitivamente (cationi) è caricate negativamente (anioni). Mentre e sustanze dissolte si dividenu in acqua, e concentrazioni di ogni carica pusitiva è negativa restanu uguali. Questu significa chì ancu s'è a cunduttività di l'acqua aumenta cù l'ioni aghjunti, ferma elettricamente neutra 2

    A conducibilità/resistività hè un parametru analiticu largamente utilizatu per l'analisi di a purità di l'acqua, u monitoraghju di l'osmosi inversa, e procedure di pulizia, u cuntrollu di i prucessi chimichi è in l'acque reflue industriali. I risultati affidabili per queste varie applicazioni dipendenu da a scelta di u sensore di conducibilità ghjustu. A nostra guida gratuita hè un strumentu di riferimentu è di furmazione cumpletu basatu annantu à decennii di leadership industriale in questa misurazione.

    A cunduttività hè a capacità di un materiale di cunduce a corrente elettrica. U principiu secondu u quale l'istrumenti misuranu a cunduttività hè simplice: duie piastre sò piazzate in u campione, un putenziale hè applicatu à traversu e piastre (nurmalmente una tensione d'onda sinusoidale), è a corrente chì passa per a suluzione hè misurata.

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu