Introduzione
CL-2059-01 hè un elettrodu per misurà u principiu di tensione costante di u cloru di l'acqua, u diossidu di cloru, l'ozonu. A misurazione di tensione costante mantene un putenziale elettricu stabile à u latu di misurazione di l'elettrodu, diversi cumpunenti producenu diverse intensità di corrente à u putenziale elettricu quandu sò misurati. U sistema di misurazione di microcorrente hè custituitu da dui elettrodi di platinu è un elettrodu di riferimentu custituitu da. U cloru, u diossidu di cloru, l'ozonu saranu cunsumati quandu u campione d'acqua scorre attraversu l'elettrodu di misurazione, dunque, deve mantene u flussu cuntinuu di u campione d'acqua attraversu l'elettrodu di misurazione.
Caratteristiche:
1. U sensore di principiu di tensione costante hè adupratu per misurà l'acquacloru, diossidu di cloru, ozonuU metudu di misurazione di tensione custante hè a misurazione di l'estremità di u sensore per mantene un putenziale elettricu stabile, diversi cumpunenti anu diverse correnti misurate à a forza di u putenziale elettricu. Hè custituitu da dui sensori di platinu è un sensore di riferimentu cumpostu da un sistema di misurazione di microcorrente. L'acqua chì scorri attraversu u sensore di misurazione di i campioni di cloru, diossidu di cloru, ozonu serà cunsumata, dunque, deve mantene un flussu cuntinuu di campioni d'acqua misurendu e misurazioni di u sensore.
2. U metudu di misurazione di tensione custante hè attraversu u strumentu secundariu per misurà u putenziale elettricu trà i sensori chì eranu cuntinuamente cuntrullati dinamicamente, eliminendu u tipu di resistenza à l'impattu inerente à u putenziale redox misuratu di l'acqua, u sensore misura u signale di corrente è a cuncentrazione misurata in i campioni d'acqua furmati trà una bona relazione lineare cù una prestazione di puntu zero assai stabile, per assicurà misurazioni precise è affidabili.
3. U sensore di tensione costante di tipu CL-2059-01 hè simplice in a struttura, aspettu di vetru, a lampadina di vetru di u sensore di cloru di prima linea, faciule da pulisce è rimpiazzà. Quandu si misura, ci vole à assicurà chì u flussu attraversu u sensore di misurazione di u flussu di cloru di tipu CL-2059-01 sia stabile.
Indici tecnichi
1. Elettrodi | bulbu di vetru, Platinu (internu) |
2. Elettrodu di riferimentu | gel cù cuntatti anulari |
3. Materiale di u corpu | Vetru |
4. Lunghezza di u cavu | Cavu tripolare placcatu in argentu di 5 m |
5.Dimensione | 12 * 120 (mm) |
6. Pressione di travagliu | 10 bar à 20 ℃ |
Mantenimentu cutidianu
Calibrazione:In generale, hè cunsigliatu chì l'utilizatori calibrinu l'elettrodi ogni 3-5 mesi.
Mantenimentu:In paragone cù u metudu culurimetricu è l'elettrodu di cloru residuale di u metudu di a membrana, u vantaghju di l'elettrodu di cloru residuale à tensione costante hè chì a quantità di mantenimentu hè chjuca, è ùn ci hè bisognu di rimpiazzà u reagente, u diafragma è l'elettrolitu. Basta à pulisce l'elettrodu è a cella di flussu regularmente.
Precauzioni:
1. Uelettrodu di cloru residualedi a tensione costante deve esse aduprata cù una cella di flussu per assicurà un flussu costante di u campione d'acqua in entrata.
2. U cunnettore di u cavu deve esse tenutu pulitu è senza umidità o acqua, altrimenti a misurazione serà imprecisa.
3. L'elettrodu deve esse pulitu spessu per assicurà chì ùn sia micca contaminatu.
4. Calibrate l'elettrodi à intervalli regulari.
5. Durante a pausa di l'acqua, assicuratevi chì l'elettrodu sia immersu in u liquidu da testà, altrimenti a so vita serà accorciata.
6. Sè l'elettrodu falla, rimpiazzallu.