Sicondu l'edizione 2018 di u Standard Locale Municipale di Shanghai per u Scaricu Integratu di l'Acque Residue (DB31/199-2018), a bocca di scaricu di l'acque residue di una centrale elettrica gestita da Baosteel Co., Ltd. hè situata in una zona d'acqua sensibile. Di cunsiguenza, u limite di scaricu di l'azotu ammoniacale hè statu riduttu da 10 mg/L à 1,5 mg/L, è u limite di scaricu di materia urganica hè statu abbassatu da 100 mg/L à 50 mg/L.
In a zona di a piscina d'acqua di l'accidente: Ci sò duie piscine d'acqua di l'accidente in questa zona. Novi sistemi di monitoraghju automaticu in linea per l'azotu ammoniacale sò stati installati per permette un monitoraghju continuu di i livelli di azotu ammoniacale in e piscine d'acqua di l'accidente. Inoltre, hè stata installata una nova pompa dosatrice di ipocloritu di sodiu, chì hè cunnessa à i serbatoi di almacenamiento di ipocloritu di sodiu esistenti è interbloccata cù u sistema di monitoraghju di l'azotu ammoniacale. Questa cunfigurazione permette un cuntrollu di dosaggio automaticu è precisu per e duie piscine d'acqua di l'accidente.
In u sistema di trattamentu di drenaggiu di a Fase I di a stazione di trattamentu chimicu di l'acqua: Sistemi di monitoraghju automaticu in linea per l'azotu ammoniacale sò stati installati in u serbatoiu di chiarificazione, u serbatoiu di l'acqua usata B1, u serbatoiu di l'acqua usata B3, u serbatoiu di l'acqua usata B4 è u serbatoiu B5. Quessi sistemi di monitoraghju sò interconnessi cù a pompa dosatrice di ipocloritu di sodiu per permette u cuntrollu automatizatu di u dosaggiu in tuttu u prucessu di trattamentu di u drenaggiu.
Attrezzatura aduprata:
Monitor automaticu in linea di l'azotu ammoniacale NHNG-3010
YCL-3100 Sistema di pretrattamentu intelligente per u campionamentu di a qualità di l'acqua
Per rispettà e norme di scaricu aghjurnate, a centrale elettrica di Baosteel Co., Ltd. hà stallatu apparecchiature di estrazione è pretrattamentu di l'azotu ammoniacale à a bocca di scaricu di l'acque reflue. U sistema di trattamentu di l'acque reflue esistente hè statu ottimizatu è rinnuvatu per assicurà chì sia l'azotu ammoniacale sia a materia urganica sianu trattati efficacemente per risponde à i novi requisiti di scaricu. Queste migliurazioni garantiscenu un trattamentu puntuale è efficiente di l'acque reflue è riducenu significativamente i risichi ambientali assuciati à un scaricu eccessivu di l'acque reflue.
Perchè hè necessariu monitorà i livelli di azotu ammoniacale à i punti di drenaggiu di l'acciaierie?
A misurazione di l'azotu ammoniacale (NH₃-N) à i scarichi di l'acciaieria hè cruciale sia per a prutezzione ambientale sia per u rispettu di e regulazioni, postu chì i prucessi di pruduzzione d'acciaiu generanu intrinsecamente acque reflue chì cuntenenu ammonia chì presentanu rischi significativi se scaricate in modu impropriu.
Prima di tuttu, l'azotu ammoniacale hè assai tossicu per l'organismi acquatici. Ancu à basse concentrazioni, pò dannà e branchie di i pesci è di altre forme di vita acquatica, interrompe e so funzioni metaboliche è purtà à una mortalità di massa. Inoltre, l'eccessu di ammonia in i corpi idrici provoca l'eutrofizazione - un prucessu induve l'ammonia hè cunvertita in nitrati da i batteri, alimentendu a crescita eccessiva di l'alghe. Questa fioritura algale esaurisce l'ossigenu dissoltu in l'acqua, creendu "zone morte" induve a maiò parte di l'organismi acquatici ùn ponu sopravvive, dannighjendu gravemente l'ecosistemi acquatici.
In segundu locu, l'acciaierie sò legalmente vinculate da e norme ambientali naziunali è lucali (per esempiu, a norma integrata di scaricu di l'acque reflue di a Cina, a direttiva di l'UE nantu à l'emissioni industriali). Queste norme stabiliscenu limiti stretti nantu à e concentrazioni di azotu ammoniacale in l'acque reflue scaricate. Un monitoraghju regulare assicura chì e acciaierie rispettanu questi limiti, evitendu multe, sospensioni operative o responsabilità legali derivanti da a non conformità.
Inoltre, e misurazioni di l'azotu ammoniacale servenu cum'è un indicatore chjave di l'efficienza di u sistema di trattamentu di l'acque reflue di a fabbrica. Se i livelli di ammonia superanu u standard, questu segnala prublemi potenziali in u prucessu di trattamentu (per esempiu, malfunzionamentu di l'unità di trattamentu biologicu), chì permette à l'ingegneri d'identificà è di rettificà i prublemi prontamente, impedendu à l'acque reflue micca trattate o mal trattate di entre in l'ambiente.
In riassuntu, u monitoraghju di l'azotu ammoniacale à i scarichi di l'acciaierie hè una pratica fundamentale per mitigà i danni ecologichi, rispettà i requisiti legali è mantene l'affidabilità di i prucessi di trattamentu di l'acque reflue.