Un Casu d'Applicazione di una Centrale Elettrica Autonoma in una Certa Industria Cartaria in Fujian

Una certa sucietà à rispunsabilità limitata di l'industria di a carta situata in a pruvincia di Fujian hè una di e più grande imprese di pruduzzione di carta in a pruvincia è una impresa provinciale chjave chì integra a pruduzzione di carta à grande scala cù a generazione cumminata di calore è energia. A scala tutale di custruzzione di u prugettu include quattru insemi di "caldaie à lettu fluidizatu circulante multi-carburante à alta temperatura è alta pressione da 630 t/h + turbine à vapore à contropressione da 80 MW + generatori da 80 MW", cù una caldaia chì serve cum'è unità di salvezza. U prugettu hè implementatu in duie fasi: a prima fase hè custituita da trè insemi di a cunfigurazione di l'equipaggiamenti sopra menzionata, mentre chì a seconda fase aghjusta un inseme supplementu.

Snipaste_2025-08-14_10-51-37

 

Snipaste_2025-08-14_10-52-52

 

L'analisi di a qualità di l'acqua ghjoca un rollu essenziale in l'ispezione di e caldaie, postu chì a qualità di l'acqua hà un impattu direttu nantu à u funziunamentu di e caldaie. Una scarsa qualità di l'acqua pò purtà à inefficienze operative, danni à l'attrezzatura è potenziali periculi per a sicurezza di u persunale. L'implementazione di strumenti di monitoraghju di a qualità di l'acqua in linea riduce significativamente u risicu d'incidenti di sicurezza ligati à e caldaie, assicurendu cusì u funziunamentu sicuru è stabile di u sistema di caldaie.

L'impresa hà aduttatu strumenti d'analisi di a qualità di l'acqua è sensori currispondenti prudutti da BOQUSurvegliendu parametri cum'è u pH, a cunduttività, l'ossigenu dissoltu, i silicati, i fosfati è l'ioni di sodiu, assicura u funziunamentu sicuru è stabile di a caldaia, allunga a vita di serviziu di l'attrezzatura è garantisce a qualità di u vapore.

Prodotti usati:
Analizzatore di pH in linea pHG-2081Pro
Analizzatore di conducibilità in linea DDG-2080Pro
CANE-2Analizzatore di Ossigenu Dissolutu in Linea 082Pro
Analizzatore di silicati in linea GSGG-5089Pro
Analizzatore di fosfatu in linea LSGG-5090Pro
Analizzatore di ioni di sodiu in linea DWG-5088Pro

 

图片1

 

Valore di pH: U pH di l'acqua di a caldaia deve esse mantinutu in un certu intervallu (tipicamente 9-11). S'ellu hè troppu bassu (acidu), corroderà i cumpunenti metallichi di a caldaia (cum'è i tubi d'acciaiu è i tamburi di vapore). S'ellu hè troppu altu (fortemente alcalinu), pò causà a caduta di a pellicola protettiva nantu à a superficia metallica, purtendu à a corrosione alcalina. Un pH adattatu pò ancu inibisce l'effettu currusivu di u diossidu di carbonu liberu in l'acqua è riduce u risicu di incrostazioni di i tubi.

Cunduttività: A cunduttività riflette u cuntenutu tutale di ioni dissolti in l'acqua. Più altu hè u valore, più impurità (cum'è i sali) sò presenti in l'acqua. Una cunduttività eccessivamente alta pò purtà à incrostazioni di caldaia, corrosione accelerata, è pò ancu influenzà a qualità di u vapore (cum'è u trasportu di sali), riduce l'efficienza termica, è ancu causà incidenti di sicurezza cum'è scoppi di tubi.

Ossigenu dissoltu: L'ossigenu dissoltu in l'acqua hè a causa principale di a currusione da ossigenu di i metalli di e caldaie, in particulare in l'economizzatori è i muri raffreddati à acqua. Pò purtà à vaiolature è assottigliamentu di a superficia metallica, è in casi gravi, perdite di l'apparecchiature. Hè necessariu cuntrullà l'ossigenu dissoltu à un livellu estremamente bassu (di solitu ≤ 0,05 mg/L) per mezu di un trattamentu di deaerazione (cum'è a deaerazione termica è a deaerazione chimica).

Silicatu: U silicatu hè propensu à volatilizà si cù u vapore à alta temperatura è pressione, depositendu si nantu à e pale di a turbina per furmà incrostazioni di silicatu, chì riducenu l'efficienza di a turbina è ancu affettanu u so funziunamentu sicuru. U monitoraghju di u silicatu pò cuntrullà u cuntenutu di silicatu in l'acqua di caldaia, assicurà a qualità di u vapore è prevene l'incrostazioni di a turbina.

Radice di fosfatu: L'aghjunta di sali di fosfatu (cum'è u fosfatu trisodicu) à l'acqua di a caldaia pò reagisce cù l'ioni di calciu è magnesiu per furmà precipitati di fosfatu morbidi, impedendu a furmazione di calcare duru (vale à dì, "trattamentu di prevenzione di u calcare di fosfatu"). U monitoraghju di a cuncentrazione di a radice di fosfatu assicura chì resti in un intervallu ragiunevule (tipicamente 5-15 mg/L). Livelli eccessivamente alti ponu purtà à chì a radice di fosfatu sia purtata da u vapore, mentre chì livelli troppu bassi ùn riesceranu micca à impedisce efficacemente a furmazione di calcare.

Ioni di sodiu: L'ioni di sodiu sò ioni cumuni separati da u sale in l'acqua, è u so cuntenutu pò riflette indirettamente u gradu di cuncentrazione di l'acqua di caldaia è a situazione di u sale purtatu da u vapore. Se a cuncentrazione di ioni di sodiu hè troppu alta, indica chì l'acqua di caldaia hè seriamente cuncentrata, chì hè propensa à causà incrostazioni è corrosione; l'eccessivi ioni di sodiu in u vapore portanu ancu à l'accumulazione di sale in a turbina à vapore, affettendu e prestazioni di l'equipaggiu.