BH-485-DD-10.0 Sensore di Conduttività Digitale

Descrizzione corta:

Serie BH-485 dielettrodu di conductività in linea, in l'internu di l'elettrodi ottenenu a compensazione automatica di a temperatura, a cunversione di u signale digitale è altre funzioni. Cù una risposta rapida, un bassu costu di mantenimentu, caratteri di misurazione in linea in tempu reale, ecc. L'elettrodu utilizeghja u protocolu di cumunicazione standard Modbus RTU (485), l'alimentazione 24V DC, a modalità à quattru fili pò accede assai cunveniente à e rete di sensori.


  • Facebook
  • LinkedIn
  • sns02
  • sns04

Dettagli di u produttu

Indici tecnichi

Chì ghjè a Cunduttività ?

Una Guida à a Misurazione di a Conduttività in Linea

Funziunalità

· Pò travaglià stabilmente per un bellu pezzu.

· Sensore di temperatura integratu, compensazione di temperatura in tempu reale.

· Output di signale RS485, forte capacità anti-interferenza, a gamma di output finu à 500 m.

· Utilizendu u protocolu di cumunicazione standard Modbus RTU (485).

· L'operazione hè simplice, i parametri di l'elettrodu ponu esse ottenuti per mezu di impostazioni remote, calibrazione remota di l'elettrodu.

· Alimentazione 24V CC.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Modellu

    BH-485-DD-10.0

    Misurazione di i parametri

    cunduttività, temperatura

    Gamma di misura

    Cunduttività: 0-20000us/cm
    Temperatura: (0~50.0)℃

    Precisione

    Cunduttività: ±20 us/cm Temperatura: ±0.5℃

    Tempu di reazione

    <60S

    Risoluzione

    Cunduttività: 10us/cm Temperatura: 0.1℃

    Alimentazione elettrica

    12~24V CC

    Dissipazione di putenza

    1W

    Modu di cumunicazione

    RS485 (Modbus RTU)

    Lunghezza di u cavu

    5 metri, pò esse ODM secondu i requisiti di l'utente

    Installazione

    Tipu di affundamentu, pipeline, tipu di circulazione ecc.

    Dimensione tutale

    230mm × 30mm

    Materiale di l'alloghju

    Polisulfone

    Cunduttivitàhè una misura di a capacità di l'acqua di passà u flussu elettricu. Sta capacità hè direttamente ligata à a cuncentrazione di ioni in l'acqua.
    1. Quessi ioni conduttivi venenu da sali dissolti è materiali inorganici cum'è alcali, cloruri, sulfidi è cumposti carbonati
    2. I cumposti chì si dissolvenu in ioni sò ancu cunnisciuti cum'è elettroliti 40. Più ioni sò presenti, più alta hè a cunduttività di l'acqua. In listessu modu, menu ioni sò in l'acqua, menu hè cunduttiva. L'acqua distillata o deionizzata pò agisce cum'è un isolante per via di u so valore di cunduttività assai bassu (se micca trascurabile).
    3. L'acqua di mare, invece, hà una conductività assai alta.

    L'ioni cunducenu l'elettricità per via di e so cariche pusitive è negative
    Quandu l'elettroliti si dissolvenu in acqua, si dividenu in particelle caricate pusitivamente (cationi) è caricate negativamente (anioni). Mentre e sustanze dissolte si dividenu in acqua, e concentrazioni di ogni carica pusitiva è negativa restanu uguali. Questu significa chì ancu s'è a cunduttività di l'acqua aumenta cù l'ioni aghjunti, ferma elettricamente neutra.

    Cunduttività/Resistivitàhè un parametru analiticu largamente utilizatu per l'analisi di a purità di l'acqua, u monitoraghju di l'osmosi inversa, e procedure di pulizia, u cuntrollu di i prudutti chimichiprucessi, è in acque reflue industriali. I risultati affidabili per queste varie applicazioni dipendenu da a scelta di u sensore di conducibilità ghjustu. A nostra guida gratuita hè un strumentu di riferimentu è di furmazione cumpletu basatu annantu à decennii di leadership industriale in questa misurazione.

    Cunduttivitàhè a capacità di un materiale di cunduce a corrente elettrica. U principiu secondu u quale l'istrumenti misuranu a cunduttività hè simplice: duie piastresò piazzati in u campione, un putenziale hè applicatu à traversu e piastre (nurmalmente una tensione d'onda sinusoidale), è a corrente chì passa per a suluzione hè misurata.

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu